Echilibru

Inspir aer de mare cu ape turcoaz,

ha haa haaa, culori danseaza tacute,

miroase a caise coapte, muscate.

Aburi ies din pamant,

A plouat, ca la noi doi in gand:

Puritate, claritate,

expir roooz, dintre flori de caiiiis,

plutesc intre Aripi de Inger,

Inima zambeste auriu,mmmm:

Mi Ra Ges To Rum!

Ganesh-Perna miroase asa, ha haaa haa!

Oriunde, Zina te iubeste verde.

Zi violet-aurie:

zi Bucurie!

About sanhira

In Lak' Esh! I am what I am. I am Joy, Love and Gratitude! Namaste!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Echilibru

  1. Mr. Wonder says:

    Fairytales?

    Love it!

  2. Inger de lumina says:

    Sa-ti fie calea Echilibru,
    Iubirea sa-ti fie destin
    Aripile ingerilor sa-ti poarte zborul
    Senin.

    Bucuria sa-ti umple Calea, toate comorile Gratiei
    ale tale sa fie !

    Din plin 🙂

  3. hoinara says:

    scriu prost si citesc putin.
    dar am alte Daruri . cum ar fi ca sunt iubita neconditionat de oameni speciali.
    dar si eu pe ei .

  4. sanhira says:

    ….mmm, Mi, Do-Re-Mi

    Mana-n mana, dansau printre nori
    ciresii plini de flori!
    Plutesc pe-o petala,
    aud stelele chicotind, mmm:
    Luna, Soarele, Steaua Polara
    si Cei Trei Puri
    sunt toate,
    roz-auriu parfumate!

    Mana mea acum simte-n ea, inima ta, asa cum de mult era: Inima-n Inima mea,
    Esenta ta, esenta mea, Esenta!

    ( …Visul Domnitei Salvie la bratul Printului Cimbrisor! )

Leave a Reply

